1401/12/15 ساعت 04:01:07

دراپ شیپینگ Drop Shipping

?php echo $heading_title; ?>

1-ارسال مستقیم برای مشتری 2-خرید عمده از قاب ناب 3-قابلیت دراپ شیپینگ،هنگامی که یک سفارش در وبسایت قاب ناب ثبت می شود، بلافاصله برای بسته بندی و ارسال به سوی آن محصول هدایت می شود و پرهزینه ترین مولفه های مدل تجاری فیزیکی را از بین می برد.

دلایل استفاده از مدل تجاری دراپ شیپینگ (Drop Shipping)

*هزینه کم تر

زمانی که کسب و کار شما از طریق مدل دراپ شیپینگ تکمیل سفارشات را انجام می دهد، به طور معمول به تحقیق و توسعه یک محصول جدید، تولید محصول یا انبارکردن آنها و همچنین دیگر موارد هزینه بر که پیشرفت شما را کند می کند، نیازی ندارید.

*تحقیقات بازار کم هزینه

یکی از مزیت های منحصر به فرد دراپ شیپینگ، امکان تست کردن بازار بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف است. اگر شما از فروش محصولات خود مطمئن نیستید، منطقی است که تمام سرمایه خود را در این زمینه سرمایه گذاری نکنید.دراپ شیپینگ می تواند قیمت تمام شده کالاهای شما را کمی افزایش دهد، اما در کل ریسک مالی کم تری دارد. در این مدل، از آنجایی که شما مجبور نخواهید بود صدها کالا را که احتمال خرابی و نقص در آن وجود دارد را خریداری کنید و براحتی می توانید قیمت و کیفیت ما و دیگر تامین کنندگان محصول را ارزیابی کنید.

امروزه تجارت ها از شکل فیزیکی به تجارت الکترونیکی تغییر شکل پیدا کرده اند.
تمرکز و هدف ما در زمینه درآپ شیپینگ همین مورد است.
خرده فروشی در دنیای مجازی باعث تمرکز زدایی از سهم بازار شده است. امروزه مصرف کنندگان ما بجای خرید در تعداد محدودی خرده فروشی، بودجه خود را در خرید از تعداد بیشتری خرده فروشی از ما صرف می کنند.

*پیشنهاد فروش منحصر به فرد

اگر محصول شما در مقایسه با محصول دیگر رقبا منحصر به فرد نباشد، شما مجبور به رقابت با آن ها در زمینه قیمت خواهید شد و مجبور می‌شوید محصول خود را به قیمت پایین تری بفروشید.

*کنترل کیفیت

قاب ناب در کالای نهایی خود درصد صفر از نقص و عیب را داراست.در گذشته، تولید کنندگان با اطلاع از اینکه خرده فروشان در هنگام باز کردن جعبه محصول را به دقت مورد بررسی قرار می دهند، از نظر کیفیت آنها را کنترل می کردند. هنگامی که خرده فروشان از این نظارت مستقیم بر تضمین کیفیت غفلت می کنند، ممکن است تولید کنندگان از استاندارد های خود چشم پوشی کنند و این مورد باعث محصولاتی معیوب می شود. کاهش کیفیت می تواند تجارت را تهدید کند، زیرا باعث افزایش تعداد مرجوعی ها می شود.

*سود پایین

از آنجایی که تولید انبوه باعث پایین آمدن قیمت تمام شده محصولات می شود،قاب ناب معمولا برای سفارشات تعداد روی محصولات تخفیفات خوبی در نظر دارد.

*آپدیت شدن موجودی

مسئولیت های مدیریت موجودی توسط قاب ناب و دراپ شیپرها می تواند به معنای اعتمادی به نظارت و ارتباط سطوح موجودی محصولی باشد که آن را برای فروش روی سایت خود قرار می دهیم.اگر مشتری یک محصول را سفارش دهد که موجودی آن تمام شده باشد، می تواند یک تجربه تلخ برای همه ی طرفین باشد.

4 باور اشتباه درباره دراپ شیپینگ:

1-روش درآمدی بدون نیاز به کار زیاد
2-حذف واسطه ها
3-عدم شخصی سازی محصولات دراپ شیپینگ
4-طرف سوم بودن همه شرکت های تکمیل سفارشات توسط یک شرکت دراپ شیپینگ